And Mary Polar Bear Necklace and Wallet

And Mary Polar Bear Necklace and Wallet.

And Mary is the most adorable brand of unique jewelry and more! If you love animals and nature like me you will enjoy browsing their web site http://www.andmary.com/ and love wearing their pieces.

One of the animals I love most on earth are Polar Bears. About 7 years ago a saw a polar bear necklace in a store, I thought I was going to have the chance to go back and get it but I never had the opportunity and since then I’ve looked everywhear for one…. until I found And Mary! I was so happy and couldn’t believe my eyes. And Mary makes polar bear jewelry and also wallets… so I felt like I was in polar bear paradise!

And Mary è un marchio di adorabili gioielli e molto altro! Se amate gli animali e la natura amerete navigare sul loro sito web e amerete indossare i loro pezzi.

Uno degli animali che amo di più al mondo sono gli orsi polari. Circa 7 anni fa vidi in un negozio una collanina con un orso polare come ciondolo, pensavo di avere il tempo di ritornare a comprarlo ma non è stato così e da allora l’ho cercato letteralmente ovunque… fino a quando ho scoperto And Mary! Ero così contenta e non potevo credere ai miei occhi. And Mary crea gioielli e portafogli con rappresentazioni di orsi polari… quindi mi sentivo nel paradiso degli orsi polari!

And Mary

Yes…I know we are in spring and going into summer…but I don’t care… is there really a time to love a certain animal? I know it might make you think of winter and winter holidays but the necklace looks beautiful on anything and the wallet is in a beautiful color combination that goes perfect with my purse!

The necklace comes in their typical cardbord box, with a sponge and covered in tissue paper. It arrived just perfect!

Sì … lo so che siamo in primavera e quasi in estate … ma non mi interessa … c’è davvero una stagione per amare un certo animale? So che potrebbe far pensare a vacanze invernali e l’inverno, ma la collana sembra bello su tutto e il portafoglio è in una bella combinazione di colori che va perfetto con la mia borsa!

La collana arriva nella loro scatola tipica di cartoncino, con una spugna e rivestito in carta velina. E ‘arrivato semplicemente perfetto!

And Mary

Like all And Mary necklaces you can decide the length and if you would like it in silver or gold plated.

The polar bear is in the perfect size, maybe a bit smaller compared to some other pieces I own, made in porcelain and hand Painted. Again, the pendant is resistant but I Always pay attention because it is Always made of porcelain, and the chain of the necklace is resistant and in good quality because it hasn’t changed color.

Come tutte le collane And Mary, anche qui potete scegliere la lunghezza della collana e se la desiderate placcata in argento o oro.

L’orso polare è nella dimensione ideale, forse un po ‘più piccola rispetto ad alcuni altri pezzi che possiedo, realizzati in porcellana e dipinti a mano. Anche in questo caso, il ciondolo è resistente ma presto sempre attenzione perché è sempre fatto di porcellana, e la catenina è resistente e di buona qualità perché non ha cambiato colore.

And Mary And Mary And Mary 13393282_10153853215568472_1228260386_n

 Now let’s go on to the beautiful wallet…

If you love big wallets you need to get yourself one of these!

Ora proseguiamo con il bellissimo portafogli…

Se amate i portafogli grandi dovete avere uno di questi!

And Mary13318887_10153853023658472_1066759284_n

The first thing I noticed of this wallet, after its beauty, is its softness! It is something incredibily soft never seen before in a wallet or purse. It is made of soft italian leather and has a silver polar bear cut out on it. It is available also in the color navy, and of course there are other wallets with other cut outs and combination of colors.

Dimensions – 11cm x 19cm x 2.25cm

It is a zip around wallet that I prefere because it makes me think that everything in it is more safe and will never get lost.

La prima cosa che ho notato di questo portafoglio, dopo la sua bellezza, è la sua morbidezza! E ‘qualcosa di incredibilmente morbido mai visto in un portafoglio o borsa. E ‘realizzato in morbida pelle italiana e ha un orso polare argento ritagliato su di esso. E ‘disponibile anche nel colore blu navy e, naturalmente, ci sono altri portafogli con altri ritagli e combinazione di colori.

Dimensioni – 11 centimetri x 19 centimetri x 2,25 centimetri

Il portafoglio si chiude con una zip che gira tutto attorno che io preferisco perché tiene al sicuro tutto ciò che contiene.

And Mary

The inside is silver just like the silver polar bear cut out on it, and has decorations on the side.

It has two large pockets, a pocket with a zipper for your coins, cut outs for 6 cards and lots of extra space inside.

I love the design and the quality of this wallet.

L’interno è d’argento, proprio come l’orso polare argentato ritagliato su di esso, e ha decorazioni sul lato.

Ha due grandi tasche, una tasca con zip per le monete, ritagli per 6 carte e un sacco di spazio in più all’interno.

Amo il design e la qualità di questo portafoglio.

And Mary 13400936_10153853023303472_138762714_n